Erotic Wellness

Sauna Aquarius

Deze hetro gemengde gastenboek dient vooral om jouw aanwezigheid te melden op bepaalde dagen en of ervaringen uit te wisselen, nooit is het de bedoeling dit als datingsite te gebruiken of telefoonnummers, emailadressen of andere uit te wisselen.

Indien berichten ongepast of tegen de regels zijn dan zullen deze aangepast en of verwijderd worden.

Erotic Wellness - Sauna Aquarius - Oostende - Belgische kust - gastenboek

Gastenboek Hetro Gemengd

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
737 berichten.
wij twee uit Odk schreef op 15/06/2026 om 12:10
Hallo, zijn er aanstaande vrijdagavond oudere bi koppels aanwezig, wij beiden bi
Ned stel uit Rotterdam schreef op 14/06/2026 om 18:01
We zijn gisteravond voor het eerst hier geweest. Wat een keuze ontvangst en duidelijke uitleg. We hebben ontzettend genoten van de relaxte sfeer en de respectvolle mannen. Het voelde als een gezellige avond uit met mogelijkheden tot erotiek die we ten volle hebben benut. Dankjewel voor de gezellige avond. Een absolute aanrader voor beginnende stelletjes in deze wereld. Mooie zaak met precies wat je nodig hebt..
Eric uit Nazareth schreef op 14/06/2026 om 15:58
Hallo zou graag eens langskomen ben bi man wel 65j en alleen wie nodigt mij uit zo dzt ok niet alleen of tegaan.dank u
Koppel 5154 uit Ieper schreef op 13/06/2026 om 19:09
Hey, laat beslist maar we komen deze avond nog eens af. Nog respectvolle mannen aanwezig om vrouwtje te verwennen? Je herkent haar aan ronde bril. Tot straks
B&N uit Aalter schreef op 13/06/2026 om 14:52
Hoi iedereen, dank je voor de leuke avond! Wij, en vooral hij, heeft er van genoten. Leuke kennismaking met @Evi en @Jeroen en de anderen ๐Ÿ˜‰
Igor schreef op 13/06/2026 om 14:28
Sofie wellke tattoo heeft je ,hoe kan je herkennen? Ik kom vanavond ook. Wie komt nog?
Mic schreef op 13/06/2026 om 13:07
@Evy, ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘altijd fun en plezier met u ,je bent een top vrouw.๐Ÿ˜˜ Tot volgende week ?.
Steven uit Tienen schreef op 13/06/2026 om 11:52
Hey, welk koppel of dame bv Anne, Evy wie komt er ook weekend 26/27-06 kom dan weekendje zee en in avond club bezoek
P en j uit Deinze schreef op 13/06/2026 om 11:00
Wij zijn gisteren voor de 1ste keer geweest en hebben ervan genoten. Het was eerst wat onwenning maar hebben eens onze toer gedaan en alles goed bekeken.Bedankt aan de sympathieke kerel(ook de eerste keer voor hem) voor de leuke kennismaking en waarmee we daarna plezier hebben gehad in de prive kamer๐Ÿ™‚
Evy schreef op 12/06/2026 om 23:08
Aan allen en ook nโ€™n dikke merci aan de mannen, wat was me dat vandaag, 't was super geilzellig๐Ÿคช. Deze โ€œBlondje van hoge goestingโ€ heeft zich ferm geamuseerd, voelde me als een๐ŸŸ in het ๐Ÿ’ฆ in โ€œAquariusโ€ zโ€™n speeltuin๐Ÿ˜†. Ben echter weer den tel kwijt geraakt. Maar Agna heeft me belooft nieuwe en grotere stempelkaarten te laten drukken. Moe en voldaan de avond afgeslotenโ€ฆ.๐Ÿคฃโ€ฆen...allรฉโ€ฆtot de volgende โ€ฆ๐Ÿ‘‹ โ€ฆ.Grts.๐ŸซถEvy๐Ÿซถ
Sofie uit Zedelgem schreef op 12/06/2026 om 19:01
Aan mijn tattoos ๐Ÿ˜‰x
Bart uit Aalter schreef op 12/06/2026 om 14:23
Klinkt goed, vrijdagavond Evy en zaterdag Fien...en nog vele anderen.
Hans uit Middelkerke schreef op 12/06/2026 om 14:12
Hoi B&N Hoi hier Hans,kijk er naar uit om jullie te mogen ontmoeten vanavond. Kunnen er een respectvolle,en aangename avond van maken. Grtz P.s. hoe herkennen?
Igor uit Oostende schreef op 12/06/2026 om 12:46
Ik kom deze avond ook ,tot vanavond ๐Ÿ˜‹
Roy uit Middelkerke schreef op 12/06/2026 om 08:47
Hey Sofie , hoe herken ik je ??? Wie weet kunnen we er super leuke avond van maken ๐Ÿคž๐Ÿคž๐Ÿคž
Evy schreef op 12/06/2026 om 06:21
Deze avond kom ik af voor wat conditietraining๐Ÿ‹๏ธโ€โ™€๏ธ En met nog een paar โ€œTrainersโ€๐Ÿคชerbij, en der mogen er heel wat zijn, kan de conditie alleen maar beter worden๐Ÿ˜† โ€ฆ..๐Ÿ‘‹โ€ฆ.tot deze avond.โ€ฆ.Grts.๐ŸซถEvy๐Ÿซถ
Eric uit Oostende schreef op 11/06/2026 om 23:47
Sofie hoe kunnen we je erkennen morgen
Sofie uit Zedelgem schreef op 11/06/2026 om 21:59
Morgen aanwezig en hopelijk wat vrijgezellen om met me te spelen grtjs
Mic schreef op 11/06/2026 om 09:24
@Evy , ik duim voor vrijdag๐Ÿ‘.
Evy schreef op 10/06/2026 om 18:25
Hoi Hans, het wordt kronkelen เชœโ€เชœโ€โ€œ12 of 13โ€๐Ÿคž, maar ja dit kunnen we daar boven op mโ€™n Bel-Etage ook hรฉโ€ฆ.๐Ÿ˜†๐Ÿคฃ. De eerste stemmen voor vrijdag๐Ÿคญzijn al binnen.....๐Ÿ‘‹โ€ฆ.Grts.๐ŸซถEvy๐Ÿซถ